Здоров΄я – це не тільки відсутність захворювань, травм, фізичних дефектів. Здоров΄я – більш широке поняття, під яким розуміють стан повного фізичного, духовного та соціального благополуччя. Здоровим можнаа вважати лише того, хто здібний до трудової та творчої діяльності, до повноцінного виконання соціальних функцій, до розвитку духовних здібностей. Всім відомо, що основи здоров΄я закладаються в період раннього та дошкільного дитинства, то ж збереження, формування та зміцнення здоров΄я кожного малюка є пріоритетним завданням суспільства, родини та дошкільного навчального закладу. Для реалізації цього завдання особливо важливо сформувати ставлення до власного здоров΄я і знання про нього, оздоровчі уподобання, інтереси, потреби та життєві звички. Феномен здоров΄я був предметом дослідження багатьох учених і розглядався у кількох аспектах: філософському, медико-біологічному, соціально-педагогічному. Категорію „здоров΄я” дослідники визначають як інтегративну якість повноцінного гармонійного людського буття в усіх його вимірах та аспектах. Ось що говорили про здоров΄я з давніх-давен і по сьогоднішній день відомі люди планети: 

смайлик



Головні напрямки та завдання фізичного виховання дошкільнят запрограмою «Я у світі»

Фізичний розвиток дітей - пріоритетний напрям у роботі дошкільних навчальних закладів. Завдання й зміст фізичного виховання визначаються Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі» (далі -Базова програма). Вона спрямована на природний нефорсований розвиток дитини та збереження її фізичного й психічного здоров'я.

  • Із семи ліній розвитку дошкільника, виділених Базовою програмою, першоює лінія фізичного розвитку, матеріали якої висвітлюють:
  • сутність і специфіку фізичного становлення особистості; 
  • вікову динаміку; 
  • завдання розвитку;
  • особливості організації життєдіяльності дитини. 
  • Лінія фізичного розвитку реалізується через фізичну активність. Отже,одним з важливих показників компетентності дитини є зрілість її фізичноїактивності, що характеризується розвитком м'язово-рухової тапредметно-практичної вмілості дитини в усіх сферах життєдіяльності.